1249836075_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

Olen viettänyt koko viikonlopun kotona. Ei ole huvittanut lähteä minnekkään. Olen vähän siivoillut, katsellut telkkaria ja tehnyt ensi viikon läksyjä. Illalla lupasin opettaa meidän äitiä käyttämään Limewireä. Sain viikko sitten uuden mp3sen ja äiti sai mun vanhan. Nyt se tahtoo ladata siihen lenkkimusaa. Saa nähä mitä siitä tulee, äiti ei oo kovin hyvä tietokoneiden kanssa. Se osaa just ja just käyttää internettiä ja sähköpostia.

Ensi viikolla vaihtuu jakso. Pääsen pariksi jaksoksi eroon fysiikasta, jes! Jotenkin se vaan ei oo yhtään mun alaa. Seuraava jakso tuo mukanaan muitakin juhlinnanaiheita: meidän ihana ilmaisutaidon opettaja palaa lomalta, äidinkielessä aletaan tehdä kaikkia esitysharjoituksia ja matikassa pääsen viimein eroon avaruusgeometriasta.

Kävin taas perjantaina nuortenillassa. Leivottiin joulupipareita seurakunnan joulumyyjäisiin. Saatiin jopa sellaset hienot esiliinat ja myssyt, jottei hiuksia putoile taikinaan. Nauru

Ton otsikkokappaleen musiikkivideo on muuten ihana, niinkuin koko kappale. Hymy Laulaja on kirjoittanut ton laulun tyttöystävälleen. Olisi romanttisisnta ikinä, jos joku kirjoittaisi mulle tollasen laulun. Nauru