1255691579_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

TET alkoi tänään. Oon tuossa läheisessä S-marketissa. Oli ihan jees. Lähinnä täyteltiin kaverin kanssa hyllyjä ja sellasta. En oikeastaan oo edes kiinnostunu kauppa-alasta tai mitään (en tosiaan jaksaisi loppuelämääni täytellä hyllyjä ja istua kassalla), mutta monet on tettiläiset on päässy sinne kesätöihin. Sieltä vois kysyä myös hommia viikonlopuiksi ja joululomalle. Mun on pakko päästä ens kesänä edes muutamaksi viikoksi jonnekkin töihin, sillä tarviin rahaa tonne Brightoniin. Saan riparista sellaset 100 euroa, jos pääsen ensi kesänä isoseksi. Kesätöistä (jos nyt pääsen minnekkään) saan myös jotain. Olen myös ajatellut tota MML:n lastenhoitokurssia, mutta se järjestetään vasta maaliskuussa, joten sitäkin saa odottaa. Jos jollain on hyviä rahankeruuideoita, niin niitä saa vapaasti kertoa. Ne olisivat todella tervetulleita. Nauru

Oon ottanu Brightonista selvää kaiken mahdollisen. Miten mä jaksan odottaa kesäkuun loppuun?

Tänään teatteriharkat. Toivottavasti meidän ohjaajalla olisi jo jonkinlainen suunnitelma meidän näytelmän kulusta, niin päästäisiin ideoimaan. Hymy